Upp till bevis

 
Jag har:
  • Varit i Göteborg och shoppat med min mor. 
  • Hälsat på min mormor på campingen. 
  • Spelat minigolf med min lillayster (och förgäves jagat en badplats)
  • Fikat 3 gånger ute. 
  • Varit på två barnkalas.
  • Träffat nya och gamla bekanta. 
  • Sett på bra film! 
  • Varit ute vid havet och solat, bränt mig! 
  • Färgat håret. 
  • Spenderat tid med mina brorsöner. 
  • Geocachat. 
  • Spelat på räklotteri och gjort en dags road trip ute på kusten. 
  • Sett en igelkott. 
  • Kommit igång ordentligt med träningen och sprungit 7,5km/veckan. 
  • Hängt på pubben. 
  • Pysslat. 
  • Upplevt bra och dåligt väder. 
  • Påbörjat en stor rensning av garderoben. 
  • Varit glad, arg, ledsen, uppåt, neråt men för det mesta positiv och glad! 
Det här är det jag minns utifrån mina fotografier. 
Det finns nog tyvärr en del saker jag inte fått med då jag glömt att fotografera. 
 
MEN - nu kan jag stolt meddela att detta har varit en fantastisk semester! 

Kommentera här: