0 Läs mer >>
Jag har varit oerhört dålig på att skriva här, 
men nu har jag frigjort mig tid och håller äntligen på att
arbeta med ett inlägg jag mentalt har byggt på sedan 
April i år. 
 
I April gjorde jag äntligen min första tatuering (faktiskt
min första någonsin någonstans på kroppen) och jag
tyckte att det fanns fruktansvärt dåligt med inlägg, forum
och framför allt bilder på hur läkningen ser ut efter man
gjort 3D ögonbryn!
 
Bara massa fina nya gjorda tatueringar och färdigsminkade
resultat. Nu när jag har upplevt exakt hur det går till vet
jag att de smickrande bilderna på internet inte förtäljer hela
historien. Men det hade vi väl kunnat räkna ut? 
 
Då det är många bilder att gå igenom (fotograferade ögonbrynen
varje dag fram till slutresultatet!) dröjer det dock lite till. 

Men här kommer ett smakprov: 
 
 

3D ÖGONBRYN, LÄKNINGS...