0 Läs mer >>
 
 
 
 
Ja, hur går det nu med den där listan?
 
  • Uppleva 12 äventyr. 10 äventyr återstår! Jag hoppas att sommaren ska bjuda på många överraskingar! 

  • Lära mig att spela någontyp av instrument. 
    Har aldrig kunnat men har alltid velat kunna spela något instrument, vad som helst!
    Har inhandlat en keyboard! Videoresultat kommer längre fram. 

  • Gå på konsert. 
    Har aldrig varit på konsert, förutom Markoolio 2001.
    Hade siktet inställt på London och Needtobreath! Men vi får se vad det blir. 

  • Bada naken.
    Har aldrig gjort i vuxen ålder! 
    Still haven't! Men det har ju änna inte varit något badväder ännu, eller?

  • Flytta hemifrån. 
    Igen. Tillfälligt hemmaboende hos min mor då min fd. och jag inte längre är tillsammans. 
    CHECK

  • Gå på premiär.
    Jobbar fortfarande på denna! 

  • Göra något jag tidigare aldrig har gjort.
    Tror denna fortfarande är kvar också.. 

  • Spela in och lägga ut någonting på youtube.
    Har aldrig gjort, vet inte heller om jag vill, men i år ska det provas många nya saker! 
    Kommer eventuellt inom kort en videorecension på Jurassic World på Youtube! 

  • Blogga.
    Har aldrig bloggat tidigare, men funderat på det länge. 
    Halvstruken! Varit dålig på att hålla bloggen uppdaterad. 

  • Bli kär.
    I värsta fall, och nyår hinner ifatt, får det nog bli det nya jobbet som räddar denna punkten!

  • Gå på festival.  
    Om inte byns egna lilla festival räknas har jag aldrig varit på en riktigt festival. 
    Jobbar på denna med!

  • Åka utomlands.
    Helst ett land jag inte tidigare varit i, vilket är många. 
    Om det så blir en tripp till Norge eller färja till Danmark så SKA JAG ta mig utanför Sveriges portar! 

 
 

Sen uppdatering