Semestern är över - Äntligen kan jag varva ner!

 
 
Mina två lediga veckor är nu över. 

Under semestern är det meningen att man ska återhämta sig och 
vila upp sig för att orka fortsätta arbeta.
 
Dilemmat som uppstår är att det är en sådan stor press på oss idag
att vi måste prestera under semestern
 
Vi måste åka utomlands, få färg och hinna uppleva massa spännande
äventyr. 
 
Jag är alltid besviken i slutet på semestern, det känns aldrig som om jag
hunnit vara med om tillräckligt många äventyr som alla andra. Det känns 
inte heller som att det jag hunnit med varit tillräckligt intressant. 
 
Men jag tror inte detta är sant, jag tror bara inte att jag minns. 
 
Det är som att våra hjärnor har anpassat sig efter dagens informationsamhälle
där man hela tiden peppras med ny information. Vi har inte längre nytta av att
titta bakåt och minnas
 
Därför bestämde jag mig redan innan semestern för att litet experiment. 
Jag har försökt att fotografera ALLT jag har gjort. 
 
Precis som alla tidigare år sitter jag här och känner att jag inte hunnit med något
vettigt, men nu är det dags att titta tillbaka i tiden. 

Upp till bevis
 

Kommentera här: