Nyårslöften

 


Nyårlöften:
 
  • Uppleva 12 äventyr.
    Minst. 

  • Lära mig att spela någontyp av instrument.
    Har aldrig kunnat men har alltid velat kunna spela något instrument, vad som helst!)

  • Gå på konsert. 
    Har altid varit på konsert, förutom Markoolio 2001.

  • Bada naken.
    Har aldrig gjort i vuxen ålder! 

  • Flytta hemifrån. 
    Igen. Tillfälligt hemmaboende hos min mor då min fd. och jag inte längre är tillsammans. 

  • Gå på premiär.

  • Göra något jag tidigare aldrig har gjort.

  • Spela in och lägga ut någonting på youtube.
    Har aldrig gjort, vet inte heller om jag vill, men i år ska det provas många nya saker! 

  • Blogga.
    Har aldrig bloggat tidigare, men funderat på det länge. 

  • Bli kär.

  • Gå på festival.  
    Om inte byns egna lilla festival räknas har jag aldrig varit på en riktigt festival. 

  • Åka utomlands.
    Helst ett land jag inte tidigare varit i, vilket är många. 

Kommentera här: