YES MAN: UTVÄRDERING

 
 
Då har två veckor gått sedan jag påbörjade min
Yes Man Challenge
 
Det var en lärorik upplevelse kan man säga! 
 
Jag trodde inte att jag skulle behöva tacka ja (eller nej för den delen)
någon gång alls under dessa två veckor. 
 
Men jag hade fel!
 
Det blev många fler nej än vad jag hade räknat med. 

Men det har också blivit många fler ja! 
 
 
 
Så, vad har jag lärt mig?
- Att jag definitivt måste börja säga ja mer och att ha jobb
inte behöver innebära att man väljer bort att leva. 

- Att i framtiden göra tydligare regler inför mina challenges! 
Sexförfrågningar borde naturligtvis ha varit ett undantag! 

- Man behöver inte säga ja till allt, men om alternativet är att
sitta hemma och mögla gör då allt för att komma utanför dörren! 
 
- Kommer absolut göra om det här inom snar framtiden! 
Då kommer målet vara 0 NEJ under 2 veckor. 
 
 
I morgon påbörjar jag mitt 2 veckors straff då jag inte klarade av
att tacka ja till allt i två veckor! 

Kommentera här: